Veelgestelde vragen

Bekijk of uw vraag er tussen staat alvorens u ons contacteert.

Levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?


Uw bestelling wordt in een discrete blanco verpakking in heel België thuisbezorgd tussen 09.00 en 17.00 uur. Uw bestelling wordt aangeboden door PostNL. In geval van afwezigheid, wordt de bestelling geleverd aan een PostNL postpunt. Wij doen onze uiterste best om binnen 3 werkdagen te bezorgen.

Afleveradres

Kan mijn bestelling op een ander adres bezorgd worden?


Wanneer u zichzelf registreert als gebruiker kunt u verschillende afleveradressen ingeven. U kunt dan voor elke bestelling opnieuw kiezen welk adres. Voor thuiszorg of mantelzorg erg gemakkelijk om zo de producten direct bij de bewoner/patiënt te laten bezorgen.

Registreert u zich niet met uw gebruikersaccount dan is het afleveradres gelijk aan het factuuradres.

Track & Trace via PostNL

Voor het versturen van uw bestelling wordt PostNL gebruikt. Hieronder leest u hoe u een account kunt aanmaken voor het volgen van uw bestelling via Track & Trace.

  • Ga naar de website www.postnl.be. Kies rechts bovenaan voor de optie Inloggen en vervolgens: "Account aanmaken"
  • Vul uw emailadres in en uw zelfgekozen wachtwoord. Klik op "Volgende"
  • Vul vervolgens uw gegevens in. Klik door met "Volgende" en sluit af met "Opslaan"
  • U krijgt een email om uw account te activeren
  • Na aanmaak en activatie van uw account: log op het beginscherm in via de optie "Inloggen"
  • Ga naar "Volg je pakket" bovenaan rechts. Hier vindt u een overzicht van alle pakketten die onderweg zijn naar u met PostNL

Betalen

Waarmee kan ik betalen?

De transacties die worden verricht in de TENAshop worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone (www.ogone.com). Wij accepteren de betaalmethoden die via Ogone worden ondersteund, onder andere: Visa, Mastercard, Maestro, Bancontact.

Hoe veilig is het winkelen via TENAshop?

De transacties die worden verricht op www.tenashop.be, worden beveiligd door het betaalsysteem Ogone (www.ogone.com). Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling, wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen. Ogone is een technische dienstverlener en neemt geen betwistingen in verband met de bestellingen op zich. Deze moeten rechtstreeks met www.tenashop.be en/of uw bank worden geregeld. Wilt u meer weten over Ogone, neem dan een kijkje op www.ogone.com.

Mijn account

Waarom registeren?

Registreren maakt het u gemakkelijk voor toekomstige bestellingen. Registreer u als klant en vul alle verplichte (*) velden in. Bewaar uw gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord goed, hiermee kunt u op een later moment informatie over eerdere bestellingen inzien en eenvoudig opnieuw bestellen. Hiermee bespaart u tijd.

Mits aanmelding via uw account kan er gebruik gemaakt worden van eventuele promoties en ontvangen promotiecodes.

Moet ik een account aanmaken om bij u te winkelen?

Nee, het is niet verplicht een account aan te maken. U kunt ook zonder in te loggen éénmalig bestellen. Maar wilt u in de toekomst gemakkelijk een nieuwe bestelling plaatsen dan bespaart u met een account tijd.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

Klik op 'wachtwoord vergeten' in het vak van inloggen of registreren. Geef uw e-mailadres in en u ontvangt per e-mail een nieuw wachtwoord. In sommige gevallen komt deze email terecht in de map Junk/Spam/Ongewenste email. We raden u aan om het wachtwoord te veranderen naar iets wat voor u makkelijk te onthouden is.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Nee, uw e-mailadres is de basis voor uw account. Als u dit wilt wijzigen, dient u zich opnieuw te registreren met het nieuwe e-mailadres. 

Retourprocedure

Retourprocedure
Lees hier meer over de retourprocedure